Zwroty i reklamacje
Proces i zasady zwrotów na edparts.pl
1. Kupujący ma 14 dni kalendarzowych na odstąpienie od umowy zawartej na odległość - zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.
2. W przypadku gdy zwrot następuje z powodu wady produktu lub błędu po stronie Sprzedawcy - Sprzedawca ponosi koszt przesyłki zwrotnej.
3. W przypadku standardowego zwrotu (odstąpienia od umowy bez podania przyczyny), koszt przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący.
Jak zwrócić produkt?
1. Wypełnij formularz zwrotu - znajdziesz go na odwrocie dokumentu dołączonego do przesyłki
2. Zapakuj produkt - upewnij się, że towar nie nosi śladów użytkowania. Do paczki dołącz formularz zwrotu oraz dowód zakupu
3. Nadaj przesyłkę - na adres Sprzedawcy, który znajdziesz na dokumencie dołączonym do przesyłki, na karcie produktowej, a także w treści wiadomości e-mail po zakupie.
4. Oczekuj na zwrot środków - zostaną zwrócone przez Sprzedawcę w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy
Korekty faktur oraz potwierdzenia zwrotu będą wysyłane na adres e-mail Kupującego.
Odpowiedzialność za realizację zamówienia, obsługę zwrotów, reklamacji, gwarancji, a także wystawienie dokumentów sprzedażowych (w tym faktur i korekt) ponosi wyłącznie Sprzedawca, od którego dany produkt został zakupiony. Szczegółowe zasady dotyczące roli edparts.pl jako platformy sprzedażowej znajdziesz w Regulaminie serwisu.